הזמנים משתנים

לפני כמה ימים עלתה בי מחשבה: בקרוב מאוד שוב לא יהיה לי ממש זמן משלי.

אני מתכוון לזמן שמתחיל כשאני מתכנן אותו – נאמר, "אחרי שאחזור מבית הספר ואענה על כל האימיילים, ואולי גם אעדכן את המשו"ב** של השעות שפספסתי, ואולי גם להאכיל את חתולי ואת כלבובי, ובטח שצריך לאכול משהו, אחרי כל אלה – אשב ואתן איזה שעה וחצי ב-NBA, כי הייתי ילד טוב בימים האחרונים ואין איזה משהו סופר דחוף למחר, ושירה תגיע רק לקראת שש וחצי-שבע…". כל הנ"ל חולף לי בשנייה וחצי בדרך הביתה מבית הספר, נטבע בזכרון-לטווח-קצר ומיתרגם לסדר פעולות רציף. פלאג אנד פליי.

זמן משלי הוא גם זמן שמתרחב כפי רצוני. אם באמת הייתי ילד טוב, ובאמת שאין לי משימות וזה לא שאני מנסה לעבוד על עצמי כי בעצם יש לי מלא אבל אני רק דוחה אותן עוד ועוד, עד שהן כבר ממש לא רלוונטיות, והכל בסדר, אין מה לדאוג, כי תמיד יש עוד ועוד משימות אחרות שאפשר לדחות עוד ועוד – אם כל זה נכון, הרי שמותר לי לפי החוק הלא כתוב, שהוא קודקס החוקים של הזמן הפרטי של אמיר שכתוב אצלו בראש, מותר לי לחתולין*** לתת עוד משחק, או לראות פרק של משהו.

ובקרוב מאוד כבר לא יהיה לי זמן כזה, זמן משלי. בקרוב, בסוף פברואר, יגיח יוצמח^^ אל העולם, ואז, או אז, לא רק שהשעה וחצי הזו כבר לא תהיה שלי אלא שלו, קודם כל שלו, אלא שגם הדקות והשניות יהיו שלו, ובטח נתחיל באמת לחשב זמנים בדקות ובשניות, ונלמד את השעון הפנימי של פטמת בקבוק רתוחה ונקייה, ומתישהו נדע על-עיוור מתי היא מוכנה, ונדע את הקצב המתקתק של קקי-גב, בחיי שעד השנה לא ידעתי שיש בכלל מכה כזאת בעולם, ונלמד לזהות סוגי בכי, וכל הג'ז הזה.

אגב, דיסקליימר: זה ממש לא פוסט מתבכיין של אבא-לעתיד. זה פשוט מה שזה. החיים שלי הולכים להשתנות, ולכן גם The times, they are a-changing.

חוץ מזה, אני כבר רגיל לתת מזמני לילדים. כמה קשה זה כבר יכול להיות.

** משו"ב – "מיידיות, שקיפות ובקרה", פלטפורמה לניהול מערכות חינוך, סיוט מתמשך שלא עובד לי בפלאפון.

*** כל הקרדיט למריה.

^^ שם זמני בלבד. יש אחרים, אם תרצו.

אודות deadweatherman

עבר: תל אביב, קלרינט, DUNE 2, אח גדול. הווה: יפו, גיטרה, CIVILIZATION 5, בן זוג ואבא. עתיד: כל מקום, כל דבר, חוץ מזיתים.
פוסט זה פורסם בקטגוריה אנוכי, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

